26 de gen. 2007

Lletres/Lyrics cd "Takte Mòrbid" Entropia

REBENTAT

Trossos de carn escampada
Trossos d’homes envoltats

De ferralla de sang bruta
Fems i focs artificials

Núvols àcids
Sobre vostre
Botons que han activat

Quatre fatxes que no volen
Altre cosa que explicar

Genocides
Empresaris
Populars
Republicans

M’has rebentat

No tinc vida, no tinc braços
No tinc cames no sóc Jo
No existeixo, ja no penso
Ja no lluito sóc un tros

Que n’has tret de rebentar-me?
Que n’hem tret de tot això?
No som merda no som fatxes
Tu m’has condemnat a mort

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666




DRET A MORT


LLAGUES, BABES, MERDA, ORINA, PESTA, SONDES

PUS, MOCS, PLORS, MAL, CRITS, SANG

QUE HI FAIG AQUÍ ? JO EM VULL MORIR !
TINC DIGNITAT, NO VULL PATIR

SENSE PARLAR, NI MOUREM MAI
NO PUC MENJAR, NO PUC CAGAR !!!!

PER QUÈ A MI ? EM FEU PATIR
SI A UN ANIMAL NO EL FEU SOFRIR

AMB INJECCIONS AJUSTICIEU
I PER QUÈ NO, EUTANÀSIA !

VINGA, MATA’M!
DÓNA’M LA PAU!
VINGA! FEU-M’HO!
VINGA, FEU M’HO!

HIPÒCRITES, PENA DE MORT
HIPÒCRITES, EUTANÀSIA!
HIPÒCRITES, PENA DE MORT
HIPÒCRITES, EUTANÀSSIA !


Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



SODOMIA KRISTIANA

El padre Martín - regala joguines.
El padre Martín - ens porta als museus.
El padre Martín - li agraden els niños.
El padre Martín - ens porta caramels.
El padre Martín - ja té tres denúncies.
El padre Martín - és un bon cristià.
El padre Martín - confessa les velles.
El padre Martín - busca carn fresca.
El padre Martín - no es vol masturbar.

Buscant la carn més jove
el padre Martín es va condemnar !
Li agradava jugar amb els niños,
però els niños van deixar de jugar!
Estaven cansats dels abusos del cura
i una nit ells es van preparar.
Van esperar-lo fora l’església
i, entre tots, el van mutilar!
¡Pobre padre Martín!
¡Sin cojones ya no puedes follar !
Ojo por ojo, dice la Bíblia,
¡¡ y el padre Martín no lo olvidará !!

El padre Martín - no Regala joguines.
El padre Martín - no ens porta als museus.
El padre Martín - li agraden els niños.
El padre Martín - No ens porta caramels.
El padre Martín - Ja té tres denúncies.
El padre Martín - no és un bon cristià.
El padre Martín - No confessa les velles.
El padre Martín - ¡¡No nos follará más!!

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



SANTERIA PROLETÀRIA


Llevar-se d’hora i a currar.
Dins la fàbrica a pringar.
Tota la vida serà igual.
No tens ni una hora per menjar.

I la família et va anul·lant.
I tens un cotxe que és molt car.
I aquesta casa no has pagat.
Els teus fillets s’estan fent grans.

I algun dia ells pringaran.
Els teus passos seguiran.
Una família formaran.
I a una fàbrica pringaran.

Tindran un cotxe molt bonic,
i una casa amb parquet.
Seran uns bons hereus de tu,
seran pobres,
com ho eres tu.

A pringar!!!

El patró ha de reduir la plantilla
i a tu t’han seleccionat.
T’has quedat a l’atur, sense feina,
però no has acabat de pringar.

Llevar-se d’hora i a la INEM..
Demanant feina com un nen.
Ets massa vell per anar a currar.
I ningú feina no et vol donar.

Però el cotxe has de pagar
i a casa teva et fotran.
Els teus fills et recriminaran
que dissabte no sortiran.

La teva dona està currant
i no n’hi ha prou per anar pagant,
amb un sol sou no podreu pas,
mantenir el ritme a tot gas.
Ja no tens esma per lluitar
i t’abandones a l’endemà
somiar que un dia et tocarà
la primitiva per jugar.

Amb els peus enfonsats en la merda
ja t’estaves a punt de suïcidar.
Vas decidir allistar-te a les milícies
i t’han donat un motiu per lluitar.
Ara entres a mata degolla
a oficines de treball temporal.
Ara mates sense misericòrdia
a tots aquells que a tu et van saquejar.
Les milícies del desordre són casa teva
i a la família també vas matar
les milícies del desordre són casa teva
i a la família també vas matar.

2 o 3 bombes i a cremar.
Tots els cabrons han de pringar
i un per un han de passar
per la cadira del botxí.

Casa teva és a l’infern.
Ja la família és un engany.
Ningú no et pot tornar a enredar
i a tots ells tu faràs pringar.

Saquejaràs les propietats
i violaràs l’autoritat.
Ja no tindràs més déu que tu
i sobre els fills vomitaràs.

T’has convertit en un soldat
que sempre en guerra restarà.
Ja sents que et venen a buscar
escolta la cançó final.

A matar!!!

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



SÓC TU

La mort que em desitges la veig ben llunyana.
Sóc el fill de puta que tu vas parir.

SÓC EL SER VITAL QUE TU VOLS DESTRUIR PERQUÈ...!

Tu et creus mon pare. Tu intentes ser el meu benefactor.
Odies que pensi. Odies que sigui el mirall de la por.

SÓC EL SER VITAL QUE TU VOLS DESTRUIR PERQUÈ...!

Jo sóc la vida que vols destruir!
Jo sóc la imatge que no vols mirar!
Jo sóc la boca que tu esborraries
i també la història que vols oblidar!

Mata’t. Mata’t. Mata’t per viure!
Viu-te. Viu-te. Viu-te per ser!
Mostra’t. Mostra’t. Mostra’t com eres
quan el feixista no existia en tu!

No seré mai més el súbdit decent.
Jo no he estat mai pas un bon ciutadà.
Sóc detestable i odio la cendra.
Jo sóc la brasa que no apagaràs...!

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



SKUM (SCUM, Napalm Death)

IN YOUR MIND
NOTHING BUT FEAR
YOU CAN’T FACE LIFE
OR BELIEVE DEATH’S NEAR

A VISION OF LIFE
ON TELEVISION SCREENS
AN EXISTENCE CREATED
FROM EMPTY DREAMS

HIDE BEHIND T.V.
HIDE BEHIND LIFE
YOU SHOULD BE LIVING
BUT YOU ONLY SURVIVE

LIFE HOLDS NOTHING
BUT PAIN AN DEATH
DON’T LOOK FOR LOVE

Napalm Death (Scum)


FUCK BUSH

FUCK BUSH !

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



MATA EL TEU BOTXÍ

UN BORRATXO T’APALLISSA
ET VIOLA I ET CASTIGA

MATA EL TEU BOTXÍ

FA VERGONYA BUSCAR AJUDA
ÉS INÚTIL ANAR A LA POLI

MATA EL TEU BOTXÍ

HAS PERDUT LA DIGNITAT
ET SENTS COM UN TRASTO INÚTIL

MATA EL TEU BOTXÍ

TENS LA CARA COM UN MAPA
TOTS ELS OSSOS ET FAN MAL

MATA EL TEU BOTXÍ

SI EL DENUNCIES ELL ES VENJA
SI EL FOTS FORA ELL RETORNA

MATA EL TEU BOTXÍ

FOTS EL CAMP I ELL T’EMPAITA
NO LI AGUANTIS MÉS LA GAITA

MATA EL TEU BOTXÍ

EMBRUTA’T LES MANS DE SANG
I REBENTA’L EN CANAL

MATA EL TEU BOTXÍ

DESTROSSA LA SEVA VIDA
COM ELL T’HA FOTUT LA TEVA

MATA EL TEU BOTXÍ

MATA’L, MATA’L, MATA’L, MATA’L

NO TE’L CREGUIS QUAN SUPLIQUI
NO L’ESCOLTIS QUAN GEMEGUI

NO T’ATURIS QUAN ELL CAIGUI
I RECORDA EL TEU CALVARI

NO T’APIADIS, NO PERDONIS
NO TREMOLIS, NO ET DOBLEGUIS

NO VACILIS, NO ET RENDEIXIS
NO DEIXIS QUE SOBREVISQUI

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



HEMATOMES TUMEFACTES RECTOVAGINALS

Em fot fàstic el contacte,
tu l'amor l'entens a hòsties.
M'apallisses, em colpeges
i al final em mig ofegues.

Fas sagnar-me la vagina
fins que el ventre tu em rebentes
M'apallisses, em colpeges
i al final em mig ofegues.

MA-TA-O-RE-BEN-TA

He après a lluitar per sobreviure
i ara t'he vingut a buscar.
Moriràs per totes les víctimes – dones.
Una mort lenta i plena de dolor.

Cagaràs sang a base d'hòsties
i tastaràs el teu propi xarop.
A mossegades t’arrencaré la cigala
i et rebentaré com si fossis un gos.

Passaràs de botxí a víctima.
Et convertiré en un tros de carn.
El teu cos ple de cucs no valdrà una merda
i em pixaré sobre tu quan et vegi ja mort.

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



TAKTE MÒRBID

PENTINANT ELS TEUSCABELLS
NECESSITO EL TACTE MÒRBID
MAQUILLANT ELS TEUS ULLS DOLÇOS
NECESSITO EL TACTE MÒRBID
TAPONANT ELS ORIFICIS
NECESSITO EL TACTE MÒRBID
SUCCIONANT TOTS ELS TEUS LÍQUIDS
NECESSITO EL TACTE MÒRBID

ET PENETRO
COM T’ESTIMO
LA FERUM
EM POSA TEBI

NO ÉS LUXÚRIA
ÉS FANTASIA
NECESSITO
EL TACTE MÒRBID

NO COMPRENEN
EL MEU SOMNI
ÉS NOTAR
EL TEU TACTE MÒRBID

ELLS NO VOLEN
QUE T’ESTIMI
VOLEN EL TEU
TACTE MÒRBID

ET PENETRO
COM T’ESTIMO
LA FERUM
EM POSA TEBI

NO ÉS LUXÚRIA
ÉS FANTASIA
NECESSITO
EL TACTE MÒRBID

NO COMPRENEN
EL MEU SOMNI
ÉS NOTAR
EL TEU TACTE MÒRBID
ELLS NO VOLEN
QUE T’ESTIMI
VOLEN EL TEU
TACTE MÒRBID

JA M’ESCORRO DINTRE TEU
NECESSITO EL TACTE MÒRBID
T’ACARONO LES GALTONES
NECESSITO EL TACTE MÒRBID
ELS SUCS EM FAN PESSIGOLLES
NECESSITO ELT ACTE MÒRBID
VULL QUE SIGUIS NOMÉS MEU
NECESSITO EL TACTE MÒRBID

Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666



ENTROPIA PARLA


Avui ens trobem aquí per a començar una campanya d'extensió del missatge per tota Europa.
Des que vàrem ser adduïts per una raça de dimonis del Clot, la nostra existència està dedicada a la difusió del Missatge.

Som les milícies del desordre !!!

La lluita obrera està mancada de misticisme , necessita una religió, i nosaltres en som els sacerdots.

Unirem la bruixeria a la anarquia !!!, unirem el satanisme a la anarquia !!! i practicarem un satanisme llibertari i assembleari !!!, triarem els nostres propis dimonis, en assemblea !!! i destruirem el kapital, retornant i ressuscitant la lluita obrera.

Invocarem els cadàvers dels màrtirs de la lluita:

Puigantich !!!! Quico Sabater !!!! Serrallonga !!!! Ascaso !!!! Durruti !!!!
Vosaltres, que heu lluitat contra el sistema, torneu i feu-nos de guia !!!!!!!

L'Odi serà el nostre camí, el Caos la nostra eina.

Bader Meinhoff !!!!
Tupak Amarú !!!!
MIL !!!!
GRAPO !!!!
La Mano Negra !!!!
Verdad Suprema !!!!

"...a las masas hay que enseñarles con hechos contundentes, para remacharles las ideas... las masas en el mundo, necesitan recordar que son ante todo masas y que su poder está en el número, esperamos, con más teoría y práctica revolucionaria, con ayuda Satanás y de Leviathan, llegar al corazón mismo de la clase obrera y del pueblo y realmente levantarlo y revolucionarlo. ¿Para qué? Para destruir este mundo hipócrita y conseguir la libertad que nos pertenece por naturaleza.
Queremos destruir todos los órganos de poder, las instituciones, las iglesias y religiones, las clases políticas, los estados, las fronteras, los gobiernos, los ejércitos, las policías...
Nacemos libres y morimos libres. Merecemos ser libres en el camino de nuestras vidas. Eso es lo que queremos."

SATANISME LLIBERTARI!!!!!

ODI REVOLUCIONARI !!!!!


Entropia “Takte Mòrbid” 2005 Voliac
entropia_666@yahoo.es
www.angelfire.com/musicals/entropia666